Marens lille vindu

Saturday, September 16, 2006

Borte bra, men Hedmarktoppen best!


Aldri har vel en dusj føltes så godt, aldri har vel en tannpuss vært mer ettertrengt og aldri aldri skal jeg spise musli med tørmelk igjen. Du lurer kanskje på hva jeg har gjort? Svaret er en uke på kanotur i Femundsmarka med linja mi her på Hedmarktoppen. En tur der såpe og tannkrem var tabuord, og som var strengt forbudt å ha med seg. Du synes kanskje dette høres grusomt ut, men jeg skal si deg at på tross av den etter hvert temmelig sure lukta, har det vært en av mine beste turer i Norges frie natur. Det har vært en uke der en har fått nok av utfordringer, og krampe i armene og gnagsår på hoftene (pga ryggsekk) har blitt normalt. Men samtidig er det ingenting som kan måle seg med når en kommer frem til leirplass og bålet er tent, klart for kveldskos. Det er en følelse som ikke kan måles med noen annen. Tror det jeg egentlig prøver å si er at jeg har hatt en kjempe fin uke og at noe sånt kan anbefales for alle!

8 Comments:

  • At September 16, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Velkommen tilbake til sivilisasjonen:) Jeg er glad jeg besøkte deg helga FØR du ikke hadde pussa tennene på ei uke! Da hadde det ikke blitt no nussing, for å si det sånn;)

     
  • At September 17, 2006, Blogger Line said…

    Så gøy det hørtes ut! Skikkelig opplevelse, hvor du virkelig lærer å sette pris på tannbørsten og dusjen.

    Koselig å høre at du trives på skolen, unner deg virkelig det året.
    Du er god! Klem fra Line

     
  • At September 18, 2006, Blogger Roar Eikli said…

    Høres jo ut som om du har kost deg! Skulle ønske jeg også hadde tatt et år på folkehøyskole, men nå får jeg jo nesten det i år da:) håper du koser deg, Maren!

     
  • At September 19, 2006, Blogger Martin said…

    Jeg er bare glad for at ikke du fikk krampe i hoftene og gnagsår på armene jeg. Ellers er kano mest gøy når de andre kanter....

     
  • At September 19, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Fantastisk bilde! Misunner deg på en positiv måte! :)

     
  • At October 22, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Hællæ.
    For et FANTASTISK bilde Maren. At du er fotograf i tillegg til alle dine andre gode sider visste jeg ikke. Dårlig ånde og kroppslukt er i grunnen ikke noe for pingler - det skiller kvinner fra jenter og menn fra gutter. God tur på alle turene du skal på videre! PS. Må innom bloggene for å holde meg oppdatert på hva som skjer! ..og for en fin måte å holde seg oppdatert!

     
  • At October 28, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Hei der! Først og fremst, takk for hyggelig mailer med oppdatering på hva du bedriver tiden med! og nå, Grattis med blogg =P Det er artig at du også har blitt en blogger!
    Bra å høre at du trives og har det bra på Hedmarktoppen!

    Kos deg videre, og så gleder jeg meg til blogg oppdateringene :)

    Jan Erik

     
  • At November 03, 2006, Blogger Martin said…

    To, FATTIGE TO POSTER MAREN!
    Jeg krever skjerpings og mer info fra livet på landet!!!

     

Post a Comment

<< Home