Marens lille vindu

Wednesday, November 08, 2006

Skoletur til Kristiansand

Nå kommer endelig en etterlengtet post på denne bloggen. Må innrømme at jeg ikke er verdens flinkeste på å oppdatere. Men men, en har andre ting å gjøre når en er på folkehøyskole:)

I helga var hele skolen på tur til Kristiansand. Til min store glede! Ikke bare fikk de se den fantastiske hjembyen min, men jeg fikk truffet min kjære Bjørn Stian igjen også. Det var etterlengtet:)

På lørdagen var hele skolen med å bidra på ungdomsmøte i Betania. Rart å være fra byen og aldri ha vært der inne, men det var skikkelig fancy. Mi linje (Idrett og villmark) bidro med trampolineshow.. Her ser dere Daniel i et luftig svev.

Senere på kvelden var det klart for konsert med ei linje på skolen som kalles team action. De skal på turne hele året i både Norge og Europa, så hvem vet, kanskje noen av dere treffer på dem. I tilfelle er dere heldige. De er veldig dyktige og jeg er så stolt over at de skal rundt å fortelle om skolen..

Men selv om helga var bra, gikk tida så altfor fort, og søndag var det klart for hjemreise. Og som jeg skrev i forje post gjelder fortsatt "Borte bra, men Toppen best"..

2 Comments:

  • At November 08, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Godt du trives.. Gøy å lese fra bloggen din. Regner med du også bidro med noen luftige svev?
    Her i Voiebyen går livet sin vante gang, og det er jo forsåvidt godt. Av og til tenker jeg at folkehøyskole eller Bibelskole hadde vært gøy, men slår det litt fra meg =P Men det er godt at du har funnet din plass, men skal bli artig når du er tilbake igjen! Kos deg videre og Gud velsigne deg!

    Hilsner fra J.E

     
  • At November 10, 2006, Anonymous Anonymous said…

    Hællæ.
    Ska sei du er i farta.. Lykke til videre med skolegangen, og kos deg på guttishelg i hovedstaden i helga.

     

Post a Comment

<< Home