Marens lille vindu

Tuesday, January 23, 2007

Planer for høsten( for de mellom 18-20), hva med Hedmarktoppen?

I dag er det 23 januar og jeg er over halvveis på mitt folkehøyskoleår. Det er nesten skummelt. Gruer meg skikkelig til 13 Mai, men før den tid skal det jo skje masse gøy, så en må jo tenke på det.. Må iallfall si at jeg anbefaler folkehøyskole på det sterkeste, og da selvfølgelig Hedmarktoppen. Tror ikke jeg kunne fått det bedre enn jeg har hatt og har det her. Så hvis du ikke vet hva du skal neste år (gjelder de rundt 18-20), så er det bare å søke seg til Toppen. Her vil du få et genialt år, lære masse om deg selv, få venner få livet, et bra kristent miljø, masse bar turer (Asia eller Søramerika) og minner for livet!!Så hvis dette frister kan du bare gå inn på hedmarktoppen.no og søke så fort som mulig.. Dette ble en post preget av reklame, men hva annet kan man gjøre enn å anbefale en så bra skole!!

4 Comments:

Post a Comment

<< Home